Skvaller

Cola&snusMania!

Vaknade imorse, eller klockan var 12.30 typ och kände att min hals var
sjukt jävla äcklig. Jag hade fått ett oläsligt brev från Skatteverket och
jag fattade inte om det var att jag skulle få tillbaka eller ge mer pengar
till dem. Efter en sex minuter lång väntetid så blev jag äntligen kopplad
vidare till något som skulle vara en handledare som skulle få tolka mitt
brev. Jag slussades ut mot min stora förväntan och hamnade... i telefonlimbo.
Det var tyst, jag var ute ur deras system. Själv trodde jag att de hade tappat mig
men att jag skulle bli uppkopplad snart igen. Detta hände inte. Jag fick ringa dit
igen och fick prata med en något bitsk norrländsk kvinna som förklarade den
där gamla ruttna lappen för mig. Den nästintill hieroglyfiska texten menade på
att jag hade gjort som jag skulle och skulle varken få eller ge tillbaka någonting.

KAN NI INTE BARA SKRIVA DET DÅ ISTÄLLET FÖR EN MASSA SIFFROR?

Maria ringde och sa att hon hade fixat en arbetsintervju åt mig. Tack och bock.
Äntligen! Det sjysstaste ever, nu ska jag bara charma brallorna av alla
och se till att få det där jobbet.

Höll på att tappa min laptop, räddade den en heroisk stund för att smälla den i huvudet
på mig själv och sen ville datorn inte vara med mig mer och startade om sig själv två gånger.
Men nu är vi sams

Övningskörde igår, fick igång bilen men hade problem med att bromsa och backa.
Eller det gick ju bakåt och det sa stopp men jag önskar att jag hade tre fötter.

Nu måste jag verkligen duscha för Maria kommer hit.
Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0