Skit

Blev väckt förut av Eva som skrek om att hon hade ringt Skövde och man tydligen behövde Matte B
för att läsa det jag ville läsa. Jag har läst den kursen tre gånger och jag VET att jag inte klarar det.
Ibland är det bara så, jag är inte dålig på matte men jag är däremot dålig på andragradsfunktioner
och andragradsekvationer. Så Eva som är matematiklärare för högstadiet och gick natur envisas
med att säga att hon kan hjälpa mig. Jag har frågat henne om hjälp, men det har ju inte direkt gått
bättre när jag frågat henne. Om jag får hyfsat på högskoleprovet så är ju det en biljett in för mina starka
sidor är ju faktiskt logiskt tänkande och språk. Men jag skällde faktiskt ut henne, för jag tycker inte att
det är hennes liv och hennes val att göra. Hon lägger sig alltid i, rotar runt i mitt rum och är aldrig nöjd
med vem jag är. 90% av alla gånger hon tilltalar mig så är det något jag måste hämta, något jag har gjort
fel eller något jag måste hjälpa henne med. Jag har fått skulden till det mesta känns det som,
alla av hennes förstörda relationer och utpekad som den som förstör hennes liv.

Nu får vi se vad som händer...
Jag sa faktiskt till henne, hon tål inte sådant.
Hon tycker att hon är den bästa som någonsin levt.
Antingen kommer det inte hända ett skit eller så kommer jag åka ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0