Heldag

Vaknade med min mysigaste Kenny, sen var det dags att flytta ner hans saker till hyrbilen.
Den var skön att åka i, Kenny körde helt okey. Riktigt bra faktiskt.
Vi hämtade upp hans mamma och hennes sambo, sen körde vi till Vetlanda.
Åt pizza. Vi hade pratat om ätstörningar i bilen och det var pinsamt att jag åt minst pizza,
så jag försökte övertala om att kronärtskockan var som att äta kött. Ingen trodde mig.

Kenny hade äntligen fått rum i en korridor och jag fick en känsla av att jag kommer hälsa på
oftare än vad jag har gjort innan. Stor mysfaktor :) På helger isf, eftersom jag ska börja en
svetskurs. Ser fram emot den asmycket, jag vill liksom visa att jag kan. Jag vill inte vara någon
liten fjant, jag vill kanske visa mer än vad jag kanske egentligen kan. Jag är ingen girly girl
och varför skulle inte svets kunna vara min grej i livet? Jag har ju faktiskt inte riktigt hittat min grej än.

Men jag är jävligt bra på att:
1. Spela The Sims (proffs)
2. Lyssna
3. Överraska
4. Göra något jag ger mig fan på att klara
5. Inte stressa upp mig på skitsaker

Jag ska ha en clean period utan alkohol, känns bra. Krogen kan vara kul utan att
skämma ut sig och bli odräglig. Call it what you wanna call it..

Ska få nya skor av mormor. Mormor har äntligen börjat gilla mig, tror jag.
Men det krävs en positiv inställning och en hel del tålamod.

Jag är skitglad att Malin från Trollhättan kanske kommer hit nästa vecka, vore
kul som fan om hon kom hit nästa helg och hängde =)

Jag måste nog sova nu.
En extra puss till Kenny, för du är så underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0