Godmorgon liv

I natt sov jag hemma hos Kim, hade svårt att somna hemma hos honom som vanligt.
Sen märkte jag knappt att han gick, jag brukar vara mer lättväckt än så.
Drömde att det var meteoritregn över Västervik och att en meteorit slog ner på Tillbergsgatan
den såg ut som en glödhet studsboll. Min andra dröm var mer i Zombie-kicking-ass-mode.
De blå zombierna kunde man skjuta var man ville och de dog men de vita var man tvungen
att skjuta i huvudet. Jag hade ett fett gevär. Just det, sen drömde jag att jag myste med en
kille i mitt barndomshus, men sen fick han ångest och stack.

Nu sitter jag de två närmaste timmarna och väntar på att klockan ska bli ett,
sen ska jag dra till Lernia på informationsmöte. Glatt. Lyssnar på Spotify
och sökte på Ida, hittade en låt som heter "Miss Ida B" med Buddy guy.
Trodde den var till mig tills han sjöng "She's a chocolate coloured broooown.."
om jag hade sminkat mig som Kissie hade det varit sant. Ska lägga upp en
video snart, om det går, när jag sminkar mig som Kissie. Snyggt.

Annars har jag en pormaskattack i i ansiktet som jag vill utrota.
DÖ DÖDENS DÖD!

Nu vet jag inte vad jag ska göra. ugh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0