Bland annat

But I'm a riot!

Drömde en ganska störd sak i natt...
Jag drömde att Maria och hennes familj hade varit i Polen på semester.
Jag var och handlade på Kvantum när jag helt plötsligt ser en bil komma körandes INNE
på Kvantum. Det var Marias mammas bil och den tvärnitade vid mjölken.
Jag sprang fram till bilen och frågade vad som hände och Maria sa
"Mamma tyckte att det var en bra idé" och sen flög hennes mamma in i bilen igen
och fortsatte att köra runt inne i affären.

Iförrgår drömde jag att jag hånglade med Thomas i Paradise Hotel.
Han var kompis med Kim och vi var på en fest. Vi blev typ kära och
började pussas. Sen försvann han och jag väntade på att han skulle
ringa. Det gjorde han inte...

Mormor och Eva skulle ut till Hasselö idag och båten gick runt 10.
Mormor skulle komma hit vid klockan halv tio, hon kom halv nio.
Kan tänka mig att Eva blev sur. Jag gömde mig bakom en kudde
och lyckades somna om. Vaknade halv tolv och trodde att klockan var
halv elva sen insåg jag att jag hade missat Xena krigarprinsessan.
Min mobil var avstängd och låg på golvet. Vet inte vad jag gjorde i natt.
Jag sov längst in i sängen, något som jag ALDRIG gör när jag är själv.

Ska tvätta, hoppa in i duschen och sen ska jag hänga med Pim :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0