Are you calling me darling?

Imorse fick jag ett skumt sms om att köpa ut åt någon, tror svaret blir nej va?
Är supernöjd med min nya TV<3

Ska kanske shoppa sen med Maria, ska inhandla läppstift, kokosmjölk, silvershampoo,
kokosmjölk och nya fräscha trosor. Haha.

Hittar inte min ansiktsscrub? WHAT TO DO WHAT TO DO?!?!
Apoliva
är fan det bästa märket med den läskigaste reklamen.

Lollos fest blev inställd idag, men vi är på't imorgon. Min klädplanering
kan behöva en ytterligare dag. Nelly.se pajade min outfit. Just det.

Tycker att jag bör nämna en av mina nya favoriter...
Trumvirvel.
Johanna Stjernsten, en nygammal vän eller hur man ska beskriva det :)
Hon har hjälpt mig oerhört mycket och jag tror att det är begynnelsen
för en fin vänskap för vi båda värdesätter ärlighet högt.

stjernsten.blogg.se

Förresten, receptet på hemmagjorda fettsnåla langos:

Tortilla bröd, värm dem i ugnen i 10 minuter.
Ta lätt creme fraiche och bre på tortillasen.
Hacka rödlök och häll över.
Man kan även ha räkor eller rom på, dögott.
Dekorera med lite dill.

Ni kommer älska det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mycket snyggt inlägg. Bör rosas! :)

2009-08-30 @ 16:52:24
URL: http://stjernsten.blogg.se/
Postat av: Freja

Hahaha, jag råkade bara glömma att skriva mitt namn..

2009-08-31 @ 01:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0