SNL

Hejhopp nu har min släkt varit här och firat mig, eller typ en tredjedel av den på mammas sida.
Så nu är jag hela 2300 kronor rikare, brukar få runt 4500 varje år i den här tiden så det hoppas
jag på i år också. Jag fyller faktiskt år ju och sen är det julafton så jag är inte mer bortskämd än
någon annan och jag har en stor släkt och många äldre personer som tror att det kan bli något av mig.

Jag är svintrött så de åkte hem nyss, skulle vilja ha lite mer mumsig thailändsk redbull. 10 stycken och
jag skulle kunna lana 3 dagar utan sömn, det är ju drömmen för varje lantjej. Jag äter ju som en lantjej.

Jag misstänker att Kenny spyr eller däckar för han skickade nyss ett meddelande om att han inte mådde bra.
Det är jag, Ida Blomstrand, som har en pojkvän som inte kan supa. Det är lugnt för det känner jag ingen
annan som kan heller.


Och till er pillerälskare där ute: KANSKE DAGS ATT BÖRJA TÄNKA LITE PÅ ATT LÄGGA AV NU!
Jag tycker att det har dött för många i år, vad säger ni?



Före min makeover.

...

Efter min makeover:
ööööh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0