Je suis trés fatigueé


Nu har jag äntligen förstått hur man länkar, finally. Läsvärda bloggar dessutom, ett flertal plus till mig.

Imorse ringde min Rättskunskapslärare och sa att det inte hade gått så bra för mig på provet så nu är det
en evig kamp emot klockan, eller för att förtydliga så har jag tre dagar på mig att memorisera boken.
Jag blev lite gnällig, så jag hängde med Lollo på stan och shoppade smink till mig själv och hårfärgning.
Även silvershampoo för att förgylla min naturliga gråa hårfärg, hahaha. Lollo hade fått MVG i Engelska C,
hon är duktig och kommer antagligen att kämpa för mänskliga rättigheter i all framtid nu framöver. Jag
handlade även en hudsalva till min pappa. Hans hud är lite torr nu, precis som min.

Senare begav vi oss hem till Lollo där vi drack asiatisk energidryck, jag drack en japansk och Lollo drack
en thailändsk redbull. Lite fart blev det för vi bakade pepparkakor och spelade TP. Jag tänker inte kommentera
vem som vann, men jag kan säga att det var med två tårtbitar. Det var kul! Vi såg på Criminal minds och sen
stylade Lollo sin lillebror så att han såg ut som en värsting för han skulle på disco.

Jag vill också gå på disco.
Dance, dance, dance,dance, dance! LEILA K! LEILA K!





Lollo och wiggah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0