Hej och välkommen igen till min skittråkiga blogg

Ja, den är inte rolig... Jag är rastlös men trött och kanske förbannad?
Det vore ju ovanligt, men jag har hört att det är bra att ha arga vänner
och det är just det jag är, en arg vän.

På min gravsten ska det stå "Här vilar Ida Blomstrand, en arg vän".
NEJ DET TROR JAG INTE. Fan vad sorgligt med gravstenar.
Men på min begravning så ska det spelas "Destination Calabria"
för den är så party. Om jag dör så ska det vara en stor hejdåfest i min ära.
Varför jag nu planerar min begravning, kan vara för att jag hade nationellt
prov idag. Man blir ju alltid lika munter av prov.

Och bara så ni vet så är det helt onödigt att kommentera bloggar, de flesta är ju bara
intresserade av sitt eget bloggande. Nya attentiongrejen, skaffa sig en sugig blogg.
Precis som jag har gjort. Nu vill jag skriva en dikt.

Läs inte min blogg, den är gammal och muggig
Personen som skriver den tittar i kors och är ruggig
Vithårig, rosa hud och blåögd
Sitter för mycket vid datorn och har blivit skelögd
Är onyttig och äter alldeles för mycket hämmat fett
Har stora ögon men det ena pekar inte rätt
Den svenska internetterroristen
Skelar mer än den första existentialisten


Så, nu var det roliga över.
Hej hopp... If it's murder, you know she wrote it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0