God morgon

Nu kanske ni undrar vad jag gör vaken såhär dags, det undrar jag också för jag kan inte påstå att det finns någon vettig människa som är uppe så här sent. Kanske om de har jobb? ELLER OM DE ÄR VAMPYRER SOM MINA GRANNAR!  Jag tar en snus och tänker vidare på om det är verkligt. Rapé och cola <3 Jag vill att mitt tandkött ska försvinna, det är fan sjukt osexigt när någon ler och man ser mer rosa än vitt.

Eventuella julklappsrim!
Kim: "Nu slipper du på porr titta, här får du en slemmig lös*****"

Kenny: "I'm funny and you're a bore, next year don't request anything from shirtstore"

Eva: "Här får du en bok så du inte i Egypten blir borttappad, jag kan inte garantera att du inte blir nappad"

Ellinor: "Nu när du ändå ska flytta, så kan dessa saker under en myskväll komma till nytta"
ÄR INTE KONDOMER! Som när jag gav Andrea en folköl och en kondom och ingen tyckte att det var kul.
(Jag tycker fortfarande att det är roligt)

Oke: "När du är grinig och är alldeles slut, kan fortfarande den här blomma ut"

Andra bra rim
Lavalampa: Hår får du en lavalampa, som passar bra till en gammal hippieslampa.
Linjal: Din personlighet är stel och kal, hur fan kan man önska sig en linjal?
Presentpapper: Här får du som ett bevis, att nästa år kommer dina klappar inte vinna fulast pris

Godnatt my treasures!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA vad fan ska Kim få? En lösfitta? Slemmig?

2008-12-09 @ 20:57:22
URL: http://peggylionheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0