...

Jag är fortfarande ledsen och känner mig handlingsförlamad.
Får försöka att få det att inte påverka studierna som det gjorde
förra veckan, även om att jag nog är ännu mer knäckt nu...

Ska hem till Kim efter omprovet och leva loppan, hoppas att vi ska spela Tv-spel.
Synd att jag inte får sova där längre, men det är väl så när man inte kan lita på
att någon kan vara trogen mot sin partner i dessa tider. Hemska tider.

Årets julkalender är ful och handlingslös, robotar och tomtar?
Yeah, försök att komma på något roligt också...

"and if you want this you can follow me, lets go, follow me, and lets go, to the place where we belong and leave our troubles at home, come with me, we can go, to a paradise of love and joy, a destination unknown"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0