...<3

Jag har börjat gilla Xena, fast jag blev rädd när Gabrielle skulle föda Dahaks barn som skulle vara
mörkrets härskare. Bebisen föddes under en dag för Dahak hade planterat säd i Gabrielle när hon
hade varit inne i ett tempel. Fyfan vad vidrigt! Smygbefruktning, den läskigaste befruktningen av alla.
En bebis som föds på en dag, AJ?!

Nu lyssnar jag på Dolly Parton, det kan bero sinnesförvirring eller så är det för att det är deppigt.
För allt är ju deppigt nu, jag förstår inte hur en del kan göra så mot andra. Något som jag aldrig kommer
ha överseende med är när människor utnyttjar andras känslor, det är så vidrigt. Jag känner mig
hämndlysten och ledsen, även om det inte är för mig som det är värst. Jag tål inte att se mina vänner
bli illa behandlade. Det går inte ens att beskriva hur arg jag blir, kanske psykopatarg går att beskriva bra.
Skulle inte hålla igen ett endaste slag, inte ett hugg eller någon annan typ av förnedring nu.
Jag är vansinnig och har sovit dåligt inatt. Lite sanning och rättvisa kan man nog begära. Jag lägger mig i,
jag är jävlig, jag är medveten om det. Men jag ligger hellre döende utomhus, helt ensam, för ett slag av rättvisa
rakt upp i ansiktet, så jag kan känna att en person som har åstakommit så mycket smärta får känna smärta tillbaka.

Jag älskar mina vänner och ingen får skada dem.


Kommentarer
Postat av: fuckartletsdance.blogg.se

Naaaw! Darling! Du behöver tänka lite på dej själv också! och andas lite. jag är faktiskt okej. jag fokuserar på jobbet och jul. Det ordnar sig Ida!

2008-12-12 @ 07:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0